عدس، یکی از گیاهان خانواده لگومینوز است و دارای دانه‌هایی است که بسته به نوعشان، به رنگ‌ها و اشکال متفاوتی دیده می‌شوند. این دانه‌ها باعث تهیه غذاهای پرطرفداری مانند عدسی، قورمه سبزی، عدس پلو و ... می‌شوند. عدس از غذاهایی است که از نظر تغذیه‌ای بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند برای سلامتی بدن مفید باشد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت عمده عدس | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


عدس، یکی از گیاهان خانواده لگومینوز است و دارای دانه‌هایی است که بسته به نوعشان، به رنگ‌ها و اشکال متفاوتی دیده می‌شوند. این دانه‌ها باعث تهیه غذاهای پرطرفداری مانند عدسی، قورمه سبزی، عدس پلو و ... می‌شوند. عدس از غذاهایی است که از نظر تغذیه‌ای بسیار حائز اهمیت بوده و می‌تواند برای سلامتی بدن مفید باشد.

قیمت عمده عدس | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



عدس حاوي مواد مغذي مختلفي مانند پروتئين، فيبر، كربوهيدرات، ويتامين‌هاي گروه B، آهن، پتاسيم، فسفر و روي است. همچنين، عدس داراي خواص ضد التهابي، ضد افسردگي، كاهش وزن، كاهش خطر بيماري‌هاي قلبي، بهبود گوارش و كنترل قند خون است. به دليل داشتن فيبر بالا، مي‌تواند كمك به كاهش قند خون، كنترل قند خون و بالا بردن سطح اشباعيت احساس شده و همچنين به حفظ سلامت روده كمك كند.

در كل، عدس به عنوان يك منبع پروتئين گياهي و مواد مغذي براي بدن بسيار مفيد است و مي‌تواند به تنوع غذايي و سلامت بدن كمك كند.

قيمت عمده عدس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت عمده عدس ريز-قيمت عدس ريز-كيسه عدس-قيمت عدس كيلويي امروز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت عمده عدس را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت عمده عدس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت عمده عدس در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت عمده عدس ريز-قيمت عدس ريز-كيسه عدس-قيمت عدس كيلويي امروز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت عمده عدس را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت عمده عدس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت عمده عدس و قيمت عمده عدس ريز-قيمت عدس ريز-كيسه عدس-قيمت عدس كيلويي امروز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص عدس و مزاياي سلامتي عدس براي بدن

عدس در داشتن زندگي طولاني بسيار موثر است. از اين حبوبات مدت ها قبل براي آشپزي استفاده مي شده است. در كشورهاي جنوب آسيا محبوبيت خاصي دارد. عدس قديمي ترين حبوبات است كه توسط انسان روي زمين كشت شده است.
گياهِ عدس ، جزء گياهان بومي شرق، نواحي مركزي مصر، كشورهاي مديترانه اي، اتيوپي، جنوب اروپا، هند و پاكستان بوده كه از اين مناطق، به آمريكاي لاتين نيز گسترش پيدا كرده است و عرضه شده اند. چنانچه در بخش سلامت نمناك مي خوانيد، همانطور كه در توضيح خواص عدس در بخش سلامت نمناك گفته ايم در بخش سلامت نمناك اشاره كرده ايم كه بر اساس برخي شواهد باستان شناسي، عدس در دوران متعلق به 6500 تا 7500 سال قبل از ميلاد مسيح نيز كشت مي شده است.
امروزه، هند، كانادا، تركيه، ايران، چين و بنگلادش از جمله كشورهايي در جهان هستند كه توليد و مصرف عدس را انجام مي دهند. به طور مجموع ،مساحت 4/6 ميليون هكتار در سطح جهان تحت كشت عدس قرار دارد و سالانه 4/2 ميليون تن از آن توليد مي شود. اين روزها، چين، تركيه،ارمنستان و كرواسي توليدكننده هاي اصلي عدس هستند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


ارزش تغذيه اي عدس:

عدس ها منبع عالي از موليبدنوم و فولات هستند. آنها همچنين غني از فيبر، مس، فسفر و منگنز مي باشند. علاوه بر اين، سرشار از آهن ،پروتئين، ويتامين ب 1 ، پانتوتنيك، روي ،پتاسيم و ويتامين ب 6 مي باشند.
عدس همچنين غني از كربوهيدرات هاي پيچيده و مواد مغذي است كه باعث افزايش متابوليسم بدن مي شوند و به سوزاندن چربي كمك مي كنند. يك منبع عالي از فيبر محسوب مي شوند كه مي توانن سطح كلسترول را كاهش دهند. همچنين يك منبع عالي از فولات و منيزيم مي باشند.


يك فنجان عدس حاوي:

  • 18 گرم پروتئين
  • 40 گرم كربوهيدرات
  • كمتر از 1 گرم چربي
  • 16 گرم فيبر
  • 230 كالري مي باشد.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

انواع عدس:

عدس هاي متنوع و مختلفي در فروشگاه ها يافت مي شوند، كه عبارتند از:

  • عدس قرمز كه بيش تر داراي طعم خاك است.
  • عدس سبز.
  • عدس قهوه اي يا پارديناي اسپانيايي.
  • عدس پوي يا عدس فرانسوي به رنگ سبز مايل به آبي.
  • عدس بلوگا يا عدس سياه.
  • عدس زرد

و انواعي ديگر كه توسط كشورهايي مختلف در دنيا توليد مي شوند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مزاياي سلامتي عدس:

1. كاهش كلسترول خون:
عدس حاوي فيبر محلول است كه مي تواند كلسترول خون را كاهش دهد. LDL يا همان كلسترول بد عامل اصلي سفت شدن ديواره ي رگ ها يا آترواسكلروز است. براي تامين پروتئين مورد نياز بدن، به جاي استفاده از گوشت كه ممكن است باعث افزايش سطح كلسترول خون شود، بهتر است عدس مصرف كنيد.
2. عدس براي حفظ سطح مطلوب ميزان طبيعي قند خون:
مصرف خوراكي هايي با شاخص گلوكز (GI) [شاخص عددي براي ارزيابي قابليت يك ماده ي غذايي در افزايش قند خون] پايين مي تواند سطح قند خون را در حالت سالم حفظ كند. شاخص گلوكز عدس پايين است (كم تر از 55) و مي تواند سطح قند خون را كاهش دهد.
3. عدس براي جلوگيري از ابتلا به ديابت:
همان طور كه قبل تر گفته شد، شاخص گلوكز در عدس پايين است؛ بنابراين براي افرادي كه از ديابت رنج مي برند، مفيد است.
ديابت بيماري شايعي است كه به دليل ايجاد مقاومت در برابر انسولين و افزايش سطح قند خون به وجود مي آيد. هم چنين اين بيماري ششمين عامل اصلي مرگ ومير در دنيا لقب گرفته است. براي آدم هايي كه از بيماري ديابت به ويژه ديابت نوع 2 رنج مي برند، توصيه مي شود مواد غذايي با شاخص گلوكز پايين نظير عدس مصرف كنند. عدس هم چنين حاوي فيبر است كه مي تواند سرعت جذب قند را در خون كاهش دهد. از اين رو، مي توان عدس را يك اَبَر خوراكي لقب داد كه مي تواند از هايپرگليسمي و ايجاد ديابت جلوگيري و پيشگيري كند.
4. بهبود هضم با عدس :
عدس سرشار از فيبر رژيمي است كه براي حفظ سلامت دستگاه گوارش و دفع مواد زائد از آن بسيار مهم است. فيبر موجود در عدس ، مي تواند حركت غذاها را در مجاري گوارشي بهبود ببخشد و عمل جذب مواد مغذي را نيز آسان تر كند.
5. عدس براي جلوگيري از يبوست:
اگر مشكل يبوست داريد، دچار كمبود فيبر هستيد. عدس سرشار از فيبر رژيمي است كه مي تواند با نرم كردن غذاهاي هضم شده، فرايند انتقال آن ها را به روده ي بزرگ كمك كند و خروج مدفوع را از بدن آسان تر كند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
6. عدس براي جلوگيري از سرطان:
عدس يك منبعي فوق العاده از فيتواستروژن ها و آنتي اكسيدان هايي است كه مي توانند به جلوگيري از برخي انواع سرطان ها كمك كنند.
به ويژه سرطان هايي كه با هورمون هاي بدن در ارتباط هستند، مانند سرطان پستان و سرطان پروستات. آنتي اكسيدان هاي موجود در عدس مي توانند از تاثيرات راديكال هاي آزاد كه باعث ايجاد استرس اكسيداتيو و بالطبع ايجاد سرطان مي شوند، جلوگيري كنند.
7. كاهش احتمال ابتلا به بيماري هاي قلبي عروقي:
بيماري قلبي، علت اصلي مرگ ومير در جهان است. سبك زندگي ناسالم و رژيم غذايي نادرست مي توانند خطر ابتلا به بيماري هاي قلبي را افزايش دهند. مصرف خوراكي هاي سرشار از فيبر مي تواند احتمال ايجاد بيماري قلبي را كاهش دهد و از قلب در برابر تاثير راديكال هاي آزاد محافظت كند.
8. عدس براي بهبود بارداري:
عدس ، منبع خوبي از فولات است كه مي تواند سلامتي مادر را در دوران بارداري حفظ كند. وجود فولات براي رشد جنين درون رحم ضروري است. فولات هم چنين در كاهش خطر نقص هاي لوله ي عصبي جنين نظير شكاف مهره در نوزادان نقشي مهم ايفا مي كند.
9. عدس براي درمان بيماري سلياك:
عدس مانند ديگر انواع حبوبات جزء خوراكي هاي عاري از گلوتن به شمار مي رود. گلوتن نوعي پروتئين است كه در برخي غذاهاي گياهي به ويژه غلات وجود دارد و مي تواند باعث بروز مشكلاتي فراوان براي آن دسته از افرادي شود كه دچار ناتواني در هضم گلوتن يا به اصلاح به بيماري سلياك مبتلا هستند.
عدس ، نه تنها غذايي خوشمزه است بلكه براي مبتلايان به بيماري سلياك كه نيازمند رژيم غذايي بدون گلوتن هستند نيز گزينه اي عالي محسوب مي شود.
10. عدس براي جلوگيري از كم خوني:
بدن انسان براي توليد گلبول هاي قرمز جديد در خون و حفظ روند طبيعي انتقال اكسيژن ، به آهن نياز دارد. عدس منبع غني از آهن (آهن غير هِم) است كه مي تواند به حفظ سلامت گلبول هاي قرمز خون و پيشگيري از كم خوني كمك كند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
11. بازسازي سلول هاي بدن با عدس :
تركيب عدس با ساير غذاها، اين دانه ي باستاني را به يكي از بهترين منابع پروتئين تبديل كرده است. ميزان پروتئين موجود در عدس نه تنها بسيار بيش تر از ديگر انواع خوراكي هاي گياهي نظير غلات است، بلكه با ميزان پروتئين موجود در گوشت برابري مي كند. پروتئين از مواد اصلي تشكيل دهنده ي بدن است كه در شكل گيري تقريبا همه ي اندام ها نقش دارد و براي ترميم بخش هاي آسيب ديده ي بدن نيز بسيار ضروري است.
12. عدس فراهم كننده انرژي بدن:
در هر 100 گرم عدس حدود 1040 تا 1430 كيلوژول انرژي وجود دارد، كه اين مقدار انرژي با دانه هاي غلات برابر است. انرژي عدس از كربوهيدرات موجود در آن سرچشمه مي گيرد. مصرف عدس همراه با وعده صبحانه مي تواند روزي پر از انرژي و فعاليت را براي تان به ارمغان بياورد.
13. عدس براي كمك به كاهش وزن:
عدس منبع خوبي از كربوهيدرات است. به علاوه ميزان چربي و هم چنين شاخص گلوكز آن نيز پايين است. با اين كه عدس سرشار از كربوهيدرات است، ولي خوشبختانه كربوهيدرات موجود در آن به كندي در بدن هضم مي شود. اين ويژگي، عدس را به خوراكي ايده آل براي آدم هايي تبديل كرده است كه به دنبال كاهش وزن شان هستند.
14. افزايش ميزان متابوليسم بدن:
عدس حاوي تركيبات ويتامين هاي B نظير ويتامين B6 است كه در سوخت و ساز بدن نقشي مهم ايفا مي كنند. ويتامين هاي B عامل مشترك برخي فرايندهاي متابوليسمي در بدن هستند كه در فرايند توليد انرژي نقشي مهمي را ايفا مي كنند.
مصرف عدس ميزان سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد و در نتيجه، تا شب انرژي بدنتان را تامين مي كند.
15. عدس براي سالم نگهداشتن پوست:
عدس حاوي آنتي اكسيدان است كه مي تواند از پوست در برابر تاثيرات مخرب راديكال هاي آزاد محافظت كند. راديكال هاي آزاد مي توانند به سلول هاي بدن به ويژه سلول هاي پوست آسيب برسانند. راديكال هاي آزاد هم چنين باعث پيري و چين وچروك در پوست مي شوند. با مصرف آن ، علاوه بر حفظ تناسب اندام مي توانيد پوستي سالم و جوان داشته باشيد.

 

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
16. عدس براي تنظيم و كاهش فشار خون:
عدس حاوي پتاسيم است كه در حفظ فشار طبيعي خون و كنترل فشار خون بالا نقشي مهم ايفا مي كند. بيماري فشار خون بالا مي تواند براي انسان مشكلاتي جدي ايجاد كند؛ مشكلاتي مانند سكته ي مغزي كه مي تواند به فلج شدن يا مرگ منجر شود.
از اين رو، با مصرف عدس نه تنها مي توانيد از طعم خوب آن لذت ببريد بلكه از بروز مشكلات جدي براي سلامتي تان پيشگيري كنيد.
17. عدس براي بهبود سلامت مغز:
منيزيوم در حفظ سلامت تمام عملكردهاي بدن به ويژه عملكرد رگ هاي عصبي و سلول هاي مغزي نقشي مهم بازي مي كند. منيزيوم از بدن در برابر مشكلاتي مختلف محافظت مي كند كه مي توانند به عملكرد عصبي آسيب بزنند؛ اين ماده هم چنين به بازسازي سلول هاي مغزي كمك مي كند. عدس سرشار از منيزيوم است كه علاوه بر داشتن فوايد زياد براي مغز از بروز بيماري هاي ذهني نظير آلزايمر نيز پيشگيري مي كند.
18. عدس براي تقويت و بهبود دستگاه ايمني بدن:
از ديگر خواص عدس اين است كه سيستم ايمني بدن را تقويت مي كند. عدس سرشار از آنتي اكسيدان، ويتامين، و مواد معدني است كه مي توانند عملكرد دستگاه ايمني بدن تان را تقويت كنند و به سپر دفاعي تان در برابر التهاب ها و بيماري ها استحكام ببخشند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خطرات سلامتي ناشي از مصرف بيش از حد عدس:

عدس ماده اي بنام اليگوساكاريد (قندهايي نظير پرالترين (5 -3 درصد)، استاچيوز، و پنتوزان) دارد، كه ممكن است باعث ايجاد ناراحتي هاي معده و شكمي شود و در صورت مصرف زياد، موجب افزايش باد شكم مي شود.
زماني كه عدس وارد دستگاه گوارشي مي شود، به خوبي درون معده هضم نمي شود و پس از انتقال به روده ي بزرگ دچار تخمير مي شود و گاز بيش تري توليد مي كند.
خيساندن عدس در آب به مدت يك شب باعث كاهش ميزان اليگوساكاريدها مي شود. عدس همچنين حاوي مقداري ساپونين است كه مي تواند در جذب مواد مغذي غذاهاي ديگر اختلال ايجاد كند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بهترين روش پخت و پز عدس:

سالمترين روش اين است كه از 3 فنجان آب براي جوشاندن آن استفاده كنيد. كه اينگونه هضم آسان تري خواهند داشت. عدس هاي سبز معمولا براي پخته شدن به 30 دقيقه زمان نياز دارند. در حالي كه عدس هاي قرمز تا 20 دقيقه كافي مي باشد.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

 نسخه هاي درماني عدس

شفافيت و پاكيزگي پوست با ماسك عدس
ماست را با آب ليموترش مخلوط كرده و سپس عدس پخته و له شده را به آن اضافه نماييد و اين مخلوط را در مخلوط كن بريزيد تا يكدست شود. سپس اين مخلوط را براي 20 دقيقه روي پوست بگذاريد.
درمان زخم دهان و گلو با آب عدس
غرره كردن آب عدس براي از بين بردن زخم دهان، گلو و ديفتري مفيد است.
تاثير عدس بر روي معده و نفخ معده
عدس منبع بسيار غني اي از فيبر است كه هضم غذا را راحت تر مي كند و سببكاهش نفخ معده مي شود. خوردن عدس با سركه معده را تقويت و گاز معده را برطرف مي كند.
خواص عدس براي بدنسازي
عدس به علت ميزان فيبر بالا بهترين غذا براي افرادي است كه بدنسازي كار مي كنند . شما مي توانيد مقداري عذس و سيب زميني و حتي برنج را با هم بپزيد و هر زمان از روز جهت حفظ انرژي بدن و عضلات از آن استفاده نماييد.
خواص عدس براي جمع شدن پوست‎هاي شل
براي اينكه پوست شل شما جمع و سفت شود مقداري عدس را با آرد جو مخلوط كنيد و سپس با كمي گلاب و آبليمو مخلوط كرده و اجازه دهيد به مدت يك روز بماند سپس با اين محلول پوست خود را ماساژ دهيد.
خواص عدس براي رفع جوش صورت
براي از بين بردن جوش صورت خود تنها كافي است آرد عدس را با آب ترب مخلوط كرده روي جوش صورت بگذاريد تا صورت شما صاف و عاري از هرگونه جوش گردد. ماسك ديگري براي رفع جوش صورت :25 گرم آرد عدس و25 گرم آرد نخود و 15 گرم نشاسته را با عرق رازيانه مخلوط كنيد روي صورت بماليد.
خواص عدس براي تحليل خنازير و ورم‎هاي
مقداري عدس را در سركه بپزيد به صورت ضماد براي تحليل خنازير و ورم‎هاي آن بكار ببريد.
عدس براي رفع زردي پوست
براي رفع زردي پوست مقداري عدس و تخم خربزه را با هم پخته و به صورت ضماد روي صورت بگذاريد و يا اينكه تخم خربزه و عدس را به صورت جداگانه ميل كنيد مثلا ابتدا يك پياله عدس خورده سپس بالاي آن كمي تخم خربزه را بشكنيد.
عدس براي از بين بردن ترك پاشنه پا
آرد عدس را با سفيده تخم مرغ مخلوط نماييد و براي از بين بردن ترك پاشنه پا و سرخي پوست به صورت ضماد به محل مورد نظر بماليد.
عدس براي از بين بردن ترك دست و پا
مقداري عدس را با سركه بپزيد و آن را به صورت ضماد به دست و پايي كه در اثر سرما ترك شده اند ، بماليد.

درمان خارش چشم با عدس
عدس را بسوزانيد و براي درمان خارش چشم به چشمهاي خود بماليد.
عدس براي سفيد شدن دندان
با سوخته دانه‎هاي عدس دندانهايتان را مسواك كنيد تا سفيد و درخشنده گردند.
از بين بردن تب با عدس
خوردن آش عدس با روغن بادام سبب از بين رفتن تب خواهد شد.
عدس براي درمان زخم و خارش
آرد عدس را با عسل مخلوط كرده براي برطرف شدن زخمهاي عميق روي زخم بگذاريد. براي از بين رفتن خارش پوست نيز مي توانيد از عدس آب پز استفاده نمايند.

قيمت عمده عدس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي


قيمت عمده عدس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت عمده عدس ريز-قيمت عدس ريز-كيسه عدس-قيمت عدس كيلويي امروز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 303 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586070

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .